کد خبر: ۱۱۶۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵ 19 May 2024

به گزارش تابناک گیلان مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان درگفتگو باخبرنگارتابناک گیلان با اشاره به طرح استقلال مالی شرکت‌های توزیع برق که از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ و با اجرای طرح مذکور در سطح کشور، شرکت‌های توزیع اعتبارات خود را از محل فروش انرژی به مشترکین دریافت می‌کنند.

صادقی افزود: باتوجه به نحوه اجرای این طرح شرکت‌های توزیع برق ملزم به دریافت بهای برق فروخته شده خود از مشترکان بصورت جاری هستند تا پس از پایش، معادل آن اعتبار و بودجه هفتگی جهت اجرای پروژه‌ها و طرح‌های خود در کنار هزینه‌های جاری دریافت می‌کنند.

وی تصریح کرد: درحال حاضر مشترکین در کل استان و در تعرفه‌های مختلف بالغ بر ۴۳۰ میلیارد تومان در قالب بهای برق مصرفی به توزیع برق گیلان بدهکارند که وصول این مبلغ تاثیر چشمگیر و بسزایی در تسریع پروژه‌های این شرکت و تامین برق پایدار دارد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: بیشترین بخش این مبلغ (۳۳ درصد) مربوط به مشترکین تعرفه تولید (صنعت و معدن) و بعد آز آن مشترکین خانگی (۲۳.۷ درصد) می‌باشد.

صادقی تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب به مردم منوط به پرداخت به موقع صورتحساب بهای برق مصرفی توسط مشترکان است و هرگونه تاخیر در این موضوع شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان را با محدودیت در خدمات‌رسانی به مشترکان مواجه می‌کند.

گفتنی است یکی از ساده‌ترین راه برای دریافت بهای برق مصرفی و پرداخت آن‌ها به همراه مشاهده سوابق پرداخت در کنار تمامی خدمات غیرحضوری توزیع برق گیلان؛ استفاده از اپلیکیشن برق من می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار